ZSSK upraví predaj lístkov
Štátne železnice chystajú novinky a veľké zmeny, ktoré prichádzajú po nedávnom zdražovaní cestovných lístkov. Nový prístup vraj prinesie vylepšenia pre zákazníkov čo sa týka technológií. Železničná spoločnosť Slovenska (ZSSK) sľubuje konkrétne napríklad jednoduchší nákup lístkov. Pribudne nová mobilná plikácia, vylepšia webový predaj a na pozadí pobeží vynovený predajný systém, píše SITA.
„My plánujeme do budúcnosti aj spustenie úplne novej aplikácie, nového predajného systému, nového webového predaja, tak, aby sa prispôsobili evolučne väčším nárokom,“ popisuje predsedsa predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK Peter Helexa.
Zaujímavosťou je, že štátny dopravca si pochvaľuje súčasnú aplikáciu. Používatelia si však zjavne myslia niečo iné – za všetko hovorí hodnotenie iba 2,5 hviezdičky na stupnici s maximom 5 hviezdičiek. Ide o výsledok viac ako 3 900 recenzií v obchode Google Play.

Celú aplikáciu postavia nanovo
„Napriek tomu, že tá naša aplikácia je dobrá a kvalitná, tak určite má priestor na zlepšenie, akurát to možno bude vyžadovať si tú aplikáciu narysovať úplne nanovo,“ uviedol Helexa. Inak povedané, hoci súčasná aplikácia vraj spĺňa základné potreby, ZSSK chce reagovať na vyššie očakávania zákazníkov moderným a intuitívnym rozhraním.
Štát tak na jednej strane presviedča o kvalitách mobilnej aplikácie, no zároveň priznáva potrebu vytvoriť ju kompletne nanovo.

Navyše, intutívne rozhranie nepatrí ku trendom, ktoré vznikli v posledných mesiacoch. Práve naopak, už dlhé roky patrí práve používateľská skúsenosť – vrátane intuitívneho ovládania – k absolútnym prioritám v rámci vývoja aplikácií. Platí to pre všetky mobilné platformy bez rozdielu.