Netflix takýto výsledok ešte nezažil. Druhá séria Squid Game pritiahla neskutočné množstvo ľudí

Autor: Zuzana Hlašeková Čítanie na 2 min.

Prekoná druhá séria Squid Game aktuálny rekord?

Streamovacia platforma Netflix zažíva obrovský úspech s druhou sériou populárneho seriálu Squid Game. Len za prvých 11 dní od uvedenia dosiahol seriál ohromujúcich 126,2 milióna zhliadnutí, čím stanovil nový rekord v histórii Netflixu. Upozornil na to portál Variety.

Druhá séria kultového juhokórejského seriálu zaznamenala fenomenálny štart s 68 miliónmi zhliadnutí počas prvých štyroch dní, čo predstavuje najúspešnejší televízny debut v histórii platformy. V nasledujúcom týždni pridala ďalších 58,2 milióna zhliadnutí, čím potvrdila svoj dominantný status.

Druhá séria sa okamžite po uvedení dostala medzi najsledovanejšie neanglické seriály na platforme a momentálne okupuje druhú priečku rebríčka. Pred ňou sa nachádza už len prvá séria Squid Game s 265,2 miliónmi zhliadnutí počas prvých 91 dní vysielania.

Očakáva sa, že druhá séria má reálnu šancu prekonať aj tento rekord, keďže jej zostáva ešte 80 dní na zhromažďovanie ďalších zhliadnutí. Fenomenálny úspech pokračovania navyše oživil záujem o prvú sériu, ktorá v sledovanom období zaznamenala 13,6 milióna nových zhliadnutí.

Úspech Squid Game sa prejavuje aj v celkovom rebríčku sledovanosti Netflixu, kde dominuje všetkým ostatným titulom bez ohľadu na jazyk či žáner. Tento juhokórejský fenomén tak opäť dokazuje, že kvalitný obsah dokáže prekonať jazykové bariéry a osloviť globálne publikum.

Ovplyvňuje budúcnost Netflixu

Zaujímavosťou je, že popularita druhej série pozitívne ovplyvňuje aj sledovanosť ďalších titulov na platforme. Medzi anglicky hovoriacimi seriálmi sa darí napríklad limitovanej sérii Missing You, ktorá vo svojich prvých piatich dňoch dosiahla 21,7 milióna zhliadnutí.

Predpokladá sa, že fenomenálny úspech Squid Game môže významne ovplyvniť budúcu produkčnú stratégiu Netflixu a ďalších streamovacích služieb. Ukazuje sa totiž, že investície do medzinárodného obsahu a originálnych príbehov sa môžu vyplatiť v podobe globálneho úspechu.

Druhá séria Squid Game tak nielen pokračuje v úspechu svojho predchodcu, ale stanovuje nové štandardy v oblasti streamovacej zábavy. S pokračujúcim záujmom divákov a zostávajúcim časom na zber ďalších zhliadnutí je pravdepodobné, že tento juhokórejský fenomén ešte nepovedal svoje posledné slovo.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Apple aj Intel na kolenách: AMD predstavil vôbec kráľa procesorov

Autor: Kristína Sudorová

AMD má svoju novú vlajkovú loď O tom že AMD patrí vo výrobe mikroprocesorov a integrovaných obvodov k absolútnej špičke…

Netflix takýto výsledok ešte nezažil. Druhá séria Squid Game pritiahla neskutočné množstvo ľudí

Autor: Zuzana Hlašeková

Prekoná druhá séria Squid Game aktuálny rekord? Streamovacia platforma Netflix zažíva obrovský úspech s druhou sériou populárneho seriálu Squid Game.…

Samsung a Apple sú porazení. Čínski výrobcovia ich predbehli v najdôležitejšej oblasti

Autor: Peter

Každoročne počúvame o tom, že v oblasti batérií prichádza veľký prevrat, nová technológia a podobne. Pravdou ale je, že batérie…

AKTUÁLNE: Meta úplne ruší cenzúru. Facebook a Instagram sa otvárajú „slobode prejavu“

Autor: Peter

Riziko falošného obsahu: Sloboda prejavu na úkor dôvery Mark Zuckerberg, zakladateľ spoločnosti Meta, oznámil zásadné zmeny. Sociálne siete Facebook, Instagram…

Slováci ostanú prekvapení. Na Instagrame ich čaká historická zmena

Autor: Zuzana Hlašeková

Historická zmena Instagramu Instagram v spolupráci s poprednými expertmi na bezpečnosť detí predstavuje významné bezpečnostné aktualizácie, ktoré majú chrániť používateľov…

Vitajte v novej ére. Android aj Windows zariadenie začneme ovládať gestami

Autor: Peter

Na veľtrhu CES 2025 predstavila spoločnosť Neural Lab svoju prelomovú technológiu AirTouch, ktorá umožňuje ovládať zariadenia výhradne pomocou gest rúk.…