Revolúcia od Apple už väčším prepadákom ani nemôže byť. Firma zmenila aj hlavné reklamy

Autor: Peter Čítanie na 3 min.

Umelá inteligencia je vo svete mimoriadne dôležitou témou a všetky technologické spoločnosti sa predbiehajú v tom, ktorá z nich prinesie najlepšie riešenie. Výnimkou nie je ani Apple, no zdá sa, že americkému gigantovi s Apple Inteligence doslova ušiel vlak.

Najnovšia séria iPhone 16 sa spolieha práve na Apple Inteligence, čo má byť ich najväčším predajným ťahákom. Avšak ide skôr o najväčší prepadák. V USA prišla funkcionalita neskoro a do Európy dorazila prakticky len teraz. Ďalším problémom je, že ani zďaleka nie je taká prepracovaná ako konkurenčné riešenia. 

Apple Inteligence zaostáva za konkurenciou

Zatiaľ čo napríklad Gemini rozumie a aj rozpráva slovensky, Apple Inteligence zatiaľ pozná len niekoľko svetových jazykov a funkcionality sú dosť obmedzené. Príchod najnovšieho iPhonu 16e sa tiež niesol v znamení umelej inteligencie, no situácia pre výrobcu nie je úplne ideálna. Spoločnosť dokonca už stihla vymeniť šéfa zodpovedného za toto odvetvie.

A problémy stále pokračujú. Stalo sa dokonca to, čo sa rozhodne nestáva často, vlastne sa to nestáva vôbec. Profil Basic Apple Guy na sociálnej sieti X upozornil na to, že americká spoločnosť teraz zmenila aj svoje hlavné vizuály. Dominantné postavenie veľkým písmom a úplne na vrchu mal doteraz slogan Hello Apple Inteligence. To sa teraz zmenilo na Built for Apple Inteligence. A písmo sa tiež zmenšilo.

Spoločnosť teraz musí čeliť následkom

Toto je jasný dôkaz toho, že spoločnosť si uvedomuje svoje zlyhanie a za svojou verziou umelej inteligencie úplne nestojí, skôr sa za ňu hanbí. Pozdravenie AI teraz nahradil slogan, ktorý hovorí, že zariadenie bolo len „navrhnuté“ pre umelú inteligenciu. To vlastne znamená, že ju v sebe vôbec nemusí mať, len je na ňu pripravené.

Apple vizual
Zdroj: Basic Apple Guy / X

Táto zmena prišla len nedávno, dôvodov môže byť viacero. Napríklad aj súdne spory, ktoré s Apple vedú nespokojní používatelia. Hovoria, že v najnovších iPhonoch nie sú také funkcie, ktoré spoločnosť inzeruje v reklamách. Reklamy tak podľa nich zavádzajú.

Reakciou Applu bolo to, že svoje reklamy zmazala, respektíve zmenila. Namiesto toho, aby sa problém vyriešil v jeho jadre, má teraz Apple plné ruky práce s tým, že musí čeliť jeho následkom.

✅ Odporúčané pre teba

🔥 Najnovšie príspevky zo skriptu

Nič lepšie tu dekády nebolo. Nový Star Wars seriál odrovnal kritikov a dali mu 100 % recenzie

Autor: Erik Košťany

Prvé reakcie na druhú sériu Andor Najbližšiu noc pre Slovákov pribudne na Disney+ dlho očakávaná druhá séria projektu zo Star…

Revolúcia od Apple už väčším prepadákom ani nemôže byť. Firma zmenila aj hlavné reklamy

Autor: Peter

Umelá inteligencia je vo svete mimoriadne dôležitou témou a všetky technologické spoločnosti sa predbiehajú v tom, ktorá z nich prinesie…

Brutálny stav rozšírenia 5G slovenského operátora. Využívať ju môže už takmer každý

Autor: Peter

Najmodernejšia sieť sa na Slovensku výrazne rozširuje Najskôr to bolo 3G, potom 4G a teraz 5G. Siete najmodernejšej generácie hrajú…

Nevedia ju stráviť ani tí, čo hrali hru. Nová časť The Last of Us totálne odrovnala ľudí

Autor: Erik Košťany

POZOR - Článok obsahuje spoiler z 2. epizódy 2. série seriálu The Last of Us.  Šokujúci moment z The Last…

EÚ zakázala umelú inteligenciu. Utajovaný koniec ChatGPT vystrašil IT svet

Autor: Peter Steigauf

Brusel zásadne obmedzil umelú inteligenciu Európska komisia prekvapila. Táto výkonná zložka EÚ zakázala umelú inteligenciu. Týka sa to používania nástrojov…

Píšete ChatGPT prosím alebo ďakujem? Spoločnosť to stojí milióny ročne

Autor: Peter

Umelá inteligencia je dnes témou číslo 1 na celom svete. Na trhu existuje viacero skvelých, nástrojov, ktoré toho dokážu naozaj…